Horgászkaland

Németh Árpád vagyok és szeretnék beszámolni a horgásztúránk eredményéről. 2010 Július 5-én érkeztünk a tóra egy 5 napos horgásztúrára Dávid Bencével. Sajnálattal vettünk észre, hogy egy 18.5 kilós hal ismét elpusztult a tóból és a 9c hely elötti nádban találta meg végső nyughelyét :(

Ezért nagyon fontos a pontymatrac használata mivel több mint valószínű elötte nap leejtették.

Hétfőn érkeztünk nagy reményekkel a tó 10-es horgászhelyére. Még egyikünk sem volt ilyen hosszú ideig a tavon egyhuzamban. Bence egy nagy ponty, én amúr fogásának reményében jöttem ilyen hosszú időre.

Az időjárás az első három nap nagyon szeles volt és olyan hullámok voltak mint az Adrián. Bence 2 és 3 bottal horgásztam. Ha nem 3 bottal horgászok talán nem is fogok semmi különöset mivel olyan helyre horgásztam a balos botommal ami nagyon közel volt a parthoz (fél méter).

Első napokban nekem ment a hal és csak arra az egy botra. Volt, hogy 12 óra után húzta el a hal. Először egy 11 majd egy 12 kilós tükröst fogtam, majd ezeket a második nap egy 8 kilós Koi ponty követett!!! Gyönyörű színekben pompázott.

Harmadik nap reggel 12 óra után elhúzta valami a csalim de mire kiértem beent a ndba így sikerült egy faágat fogni :).Bence átment az 1-es horgászhelyre Márióékhoz akik szintén szépen húzták a halakat és épp akkor húzta el egy 8 kilós amúr a szerelékét amit én vettem ki. Ez után jött egy szélcsendes este amikor 11 órakor szintén kapásom volt a balos botra amit élmény volt nézni , akasztottam azt hittem hogy egy Tesco- s ponty majd közelebb jött és egy 13,5 kilós Amúr volt.

Rettentő boldog voltam mivel a túra elött még nem fogtam Amúrt. Kétszer kiugrott a szákból:). Ez után Bence volt eredményes. Negyedik nap fogott egy 11 kilós tükröst egy 8 as tövest. Délután a püffesztő hőségben megint egy érdekes kapás jött Bence jobb oldali botjára ami egy 12.5 kilós Amúr volt.

Az utólsó nap nem fogtunk semmit de mindemellett elégedetten távoztunk. A nagy hal még várat magár számunkra. Jövőre talán mi is kihúzunk egy 20+ ost!!! Mindenkinek további jó horgászatot és szép halakat kívánunk: Dávid Bence, Németh Árpád

Elérhetőségek

Halőrház Telefon:

06/30463-8876

Email:

farkincasto@gmail.com

Belépés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó és 1 vendég van a webhelyen.