5 felejthetetlen nap a tavon

Sziasztok!

Németh Árpád és Dávid Bence vagyunk és szeretnénk leírni a tavalyi évhez hasonlóan, az idei 5 napos horgásztúránk eredményét és élményeit.

Kezdeném azzal, hogy a túrát megelőzően több helyről hallottuk, hogy a tó halott. Én különösebben nem tulajdonítottam nagyobb jelentőséget a dolognak mivel én már elég régen járok ide a tóra, valamint idén sem először voltam, és ha egy napra is jöttem kapásom mindig volt vagy 5-6, halam, pedig legalább egy 10 feletti. Velem sosem történt meg itt és máshol sem az, amiket hallok, hogy egy nap alatt valaki folyamatosan húzná a halat és 150-250 kilógramm halat fog. Bencét például úgy küldte el egy ismerőse, hogy : 5 napra mentek? Részvétem... Mi pozitívan álltunk neki a dolognak és mindent megtettünk.

Az 1-es helyen voltunk 07. 25-29 ig. Amikor odaértünk az eső esett. Én érkeztem előbb behúzkodtam a botjaimat és elkezdtem pakolni. Bence fél óra múlva megérkezett majd ki is vettem a botokat és mentünk etetni. Óriási mennyiségű kukoricával, tigrismogyoróval, búzával és bojlival próbáltuk a halakat az etetésünkre csalni egész héten. Etetés után azonnal behúztam a botokat és segítettem Bencének. 20 perc telt el a behúzástól számítva majd leültem a fa alá pihenni és mondtam a Bencének, hogy én csak egy nagyon nagy pontyot szeretnék fogni és ennyi. 2 perc telt el és megindult a kapásjelzőm. Az első hal, rögtön a kezdést követően kb 20 percre egy 17 kilós ponty volt, ami egyéni rekord volt számomra már akkor! :D Bence egyre gyorsabban kezdett pakolni, hogy hátha neki is így megy majd. Visszahúztam a botot a fényképek után majd rá 10 percre kb ugyanaz a bot sípolt ismét. Egy 11 kilós amúr húzta el. De még a matracon volt a halam amikor Bencének volt kapása, ami egy 14 kilós ponty volt. Mondtam is: mi lesz itt :D. Az eső megállt. Első nap fele sem telt el és már 3db 10 kiló feletti. Megelégedve ültünk tovább, majd 11:30 volt, amikor szöszmötölős kapással a másik botomon jelzés. Akasztás után egy 15 perces fárasztás során, nem is éreztem mit fogtam, csak akkor láttam, amikor Bence hátrafordult szákolás előtt és azt mondta: Na menj a ....valahova ez 20 feletti!!! Megörültem nagyon. Nem tanúsított különösen nagy ellenállást. Mérlegelés után láttuk csak mekkora. 21 kilós tő ponty volt. Oppá. Hát én már itt elégedett voltam! A hal gyors mérlegelés és fényképezkedés után suhant is vissza életterébe mint a többi. Egy rontott kapás után, ami erre a halra kb 5 perc után jelentkezett, mondtam Bencének kipróbálom, hogy hátha fel tudom venni a kapást, majd odaállítottam a fényképezőt az állványhoz és segítettem a szereléket behúzni Bencének. 3percet állt ott a gép!!!! egy 11.5 kilós amúr elhúzta!! Ezt a vidit is elküldöm nektek bizonyítékként, hogy a tó nem halott. Első nap 100 kg felett volt a halfogásunk összsúlya! Az idő elromlott. Irgalmatlan esőt kaptunk, ami folyamatosan esett 2 napig. Kicsit visszafogottabb lett a kapások gyakorisága. Bence még szerdán fogott egy 17.5 kilós amúrt éjjel 3 kor. A hét második felében Bence vette át a fogások nagyobb mennyiségét. Több ismerős jött mellénk horgászni, akiknek szintén etettünk helyeket. A Cserkuti család mind három fiú tagja például fogott egy-egy 10 feletti halat. 2db 11 kilós pontyot és egy 15 kilós amúrt egy nap alatt. 5 nap leforgása alatt több mint 200 kiló halat fogtunk nem számolva a 6 kiló alattiakat!

Mindenkinek csak ajánlani tudom a tavat, ha még nem fogta meg élete halát, itt megteheti, lásd Kovács Zoltán Zsiráf, aki kb fél napot töltött mellettünk a 4es helyen barátjával, már 6x volt a tavon teljesen eredménytelenül és az első hala itt 25 kilós tükörponty volt. A mérlegelés videóját is küldöm nektek! Köszönjük nektek ezeket az élményeket!!!

Üdv. Bence, Árpi

Hozzászólások

szerelék

Sziasztok

Először is gratulálni szeretnék a nem mindennapi fogásaitokhoz. meg szertném kérdezni, ha eláruljátok, hogy milyen végszereléket alkalmaztatok? Lebegtettétek vagy kikönnyítettétek-e a csalit. A válaszotokat előre is köszönöm.

Görbüljön

Elérhetőségek

Halőrház Telefon:

06/30463-8876

Email:

farkincasto@gmail.com

Belépés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó és 1 vendég van a webhelyen.