Egy igazi moháshátú története

Horváth Csaba vagyok, röviden elmesélem életem fogásának történetét: 2011.05.01 - én 18 óra magasságában érkeztünk meg a püspökmolnári Farkincás tóra.Szakadó eső fogadott minket, tehát nem a legjobb előjelekkel indult a horgászat.
A bójákat is ilyen körülmények között kellett kihelyezzük, ugyanígy a sátrat és a többi kelléket. Már 21 óra is elmúlt, mire a botok a helyükre kerültek. Az éjszaka nem alakult rosszul, bár 10 kg fölé nem jutottunk. A hétfői és keddi nap aztán semmi különlegeset nem tartogatott számunkra, ráadásul kedd délután megjött a vihar is. Tekintettel az előzményekre és a vihar tombolására erősen el kellett gondolkoznunk azon, érdemes - e maradnunk. De Csiszi barátommal úgy döntöttünk, még egy nap esélyt adunk magunknak. Szerda reggel aztán az egyik bóját, ami addig semmi halat nem adott (ezért hanyagoltam), újra használni kezdtem. Döntésem helyességét 9 órakor aztán siker koronázta. A kapásból nem derült ki, hogy mi is lesz ebből, mert ejtős kapás volt, kettőt csippant és semmi több. Fárasztás közben még mindig nem volt világos, mi is van a horog végén, de a part közelében már sejteni lehetett, hogy 20 kg körüli versenyzőről van szó. A fárasztás sem volt több 10 - 15 percnél, ezért is lepődtünk meg azon, hogy Csiszi barátom mit is szákolt meg elsőre. Azonban nem lepődhettünk meg eléggé, mert naivan a digitális mérlegemet vettem elő, ami 22 kilóig mér. Mikor a mérlegelés a digitális mérleg kapacitása miatt eredménytelen volt, már kezdtem izgalomba jönni és boldogan siettem a halőr házához egy komolyabb mérlegért. A második mérés már eredményes volt, a mérleg 30,5 kg - ot mutatott. Mivel a ponty matrac 3 kg, ezért könnyen kiszámoltam, hogy a zsákmányom egy 27,5 kg - os Tükörponty.

A halat 26 - os frankfurti kolbászos bojlival sikerült lépre csalnom a 14 - es helyen.

Hozzászólások

Gratulálok!

Szia!

Gratulálok a fogáshoz, egy életre szóló élmény lehetett!

Elérhetőségek

Halőrház Telefon:

06/30463-8876

Email:

farkincasto@gmail.com

Belépés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó és 0 vendég van a webhelyen.