I. Farkincás Tavi Nagy Hal Fogó Feeder verseny beszámoló

Sikeresen lezárult az első I. Farkincás Tavi Nagy Hal Fogó Feeder verseny a Püspökmolnári Farkincás tavon.

Már az előkészületek sem voltak mindennapiak. Amikor kitaláltuk a versenyt még javában tombolt a tél. Ennek ellenére optimistán álltunk a kitűzött időpont elé. Az utolsó hétvégén ellenben már látszódott, hogy sajnos a tél tábornok csaknem szeretne engedni a szorításából. A verseny érdekében Kovács Zoltán barátommal elhatároztuk, hogy segítünk a tavasznak, s feltörjük a jeget. Szombat délután és vasárnap egész nap törtük a jeget. Igazából nem tudom, hogy ennek volt-e köszönhető, de szerencsére a verseny előtt 3 nappal már teljesen jégmentes volt a Farkincás. Akkor nyugodtunk meg igazán, amikor a hétvégi előjelzés igazi tavaszi időt jósolt.

A verseny napján március 13.-án reggel fél nyolc magasságában már szinte minden versenyző regisztrált. Ezt követően egy kis pálinkás sorsolást hajtottunk végre, a poharak aljára ragasztottuk a számokat, s a versenyzők csak akkor tudták meg a rajthelyüket, ha megitták a pohár tartalmát. Jó volt látni, amint a sorsolás nevetve jó hangulatban telt. A sorsolást követően minden versenyző elfoglalta a helyét, s megkezdődött a felkészülés.

Sajnos az időjárás nem fogadott a kegyeibe bennünket, mert szép napsütésben volt részünk, de sajnos a szél néha viharos volt, s ki tartott a verseny végéig.

Kicsit nehezen indult a halfogás, az első fél órában szinte haltalan volt a verseny. Aztán hál istennek az első mérlegelésre induláskor már megváltozott. Sőt volt olyan horgász, akitől egyszerűen nem tudtunk elmenni, mire lemértük a halát, arra már fogta a következőt. A verseny elején az volt a kérésünk, hogy 10kg fölötti hal fogása esetén, szóljanak és azonnal soron kívüli mérést hajtunk végre. Szerencsére sokszor kellet rendkívüli mérést végre hajtani,szépen sorban jötte a 10kg-nál nagyobb halak. A verseny lefújása közben is akadt 10kg fölötti ponty a versenyzők horgára.

Az utolsó mérlegelést követően a versenyzőket megvendégeltük egy babgulyásra. Amit külön köszönök Kovács Zoltánnak, szerintem, és ami a legfontosabb a versenyzők szerint is nagyon jól sikerült. A legjobb dicséret az volt amikor szinte mindenki jött vissza repetázni. Egy nagyon sikeres feeder versenyen vagyunk túl, amit a résztvevők szerint is meg kell majd ismételni. Ezúton is megígérem, hogy legkésőbb ősszel újból megszervezzük a nagy halas feeder versenyt.

A szervezők nevében köszönjük mindenkinek, hogy részvételével emelte a verseny színvonalát. A következő versenyig is sok sikert kívánok, és találkozunk ősszel.

1 Wágner Csaba 61,34 kg 12 db hal
14 Németh Balász 4,78 kg 1 db hal
15 Molnár Ferenc 3,30 kg 1 db hal
16 Szép Zsolt 3,26 kg 1 db hal

A versenyen 53db halat sikerült fogni 254,36 kg összsúlyban 4,80kg-os átlagban. A tó fantasztikus adottságainak köszönhetően a legnagyobb halak a következőek voltak.

1. Csóka Alex 14,30 kg
  2. Pál Károly 12,30 kg
  3. Názár Pál 10,60 kg
  4. Wágner Csaba 10,50 kg
  5. Wágner Csaba 9,70 kg
  6. Karacsi Zoltán 9,60 kg

Hozzászólások

Sorsolás

Jó lenne látni, hogy a versenyzők melyik helyen ülve érték el eredményüket.

Elérhetőségek

Halőrház Telefon:

06/30463-8876

Email:

farkincasto@gmail.com

Belépés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó és 1 vendég van a webhelyen.